tirsdag 6. november 2007

Vinter igjen - endelig..




Vel, det er en stund siden jeg har oppdatert bloggen min nå. Hovedårsaken til det er at jeg har vært i tvil om det er dette formatet jeg skal bruke. Nå kan jeg jo ikke mye om å lage hjemmesider, så da er det vel bare å fortsette her..


Har brukt helga til jobb og toppturer ved Røsvatn. Var også en tur i dag. Er så heldig å ha fått nye venner i Korgen som er interessert i friluftsliv, og toppturer spesielt! I dag var jeg og Jonas på tur, og i helga var Jonas samboer, Seija, også med.


Endelig er det mulig å ta på skiene ved bilen og labbe opp. Jeg og Jonas begynte topptursesongen allerede 19. september på Oksfjelltuva. Det ble en 10-timers tur med skia på ryggen fra 400 til 1000 moh. Fint det og, men skiene skal jo ikke bæres..


I dag var det 35 cm pudder med en fin base i bunn. Herlig skiføre! Flatt lys sliter vi, som vanlig, med. Og det fører til komiske tryninger i skavlene.


Webalbumet mitt er oppdatert med en del bilder, og mer skal det bli! Måtte det bare fortsette å snø!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar