søndag 5. desember 2010

Kongstinden igjen




I dag fikk jeg faktisk selskap på tur. Erlend hadde lyst å prøve skiene. Så da ble det mye hyggeligere turselskap enn jeg har vært vant med i det siste.. Har kommet 2 cm snø siden i går. Skal det fortsette i dette tempoet blir det bra skiføre til sommeren. Fikk noen meldinger om kiting i dag så vi var litt spent på om vinden hadde herjet med pudderet, men det var helt fint. -9 grader og omtrent stille på toppen. Var dessverre litt uheldig med noen tåkedotter som kom og gikk og lagde flatt lys til nedkjøringen. Men nedkjøringen var fantastisk! Bortsett fra at det var et slit å henge på Erlend..

3 kommentarer:

  1. Hei Arve, tror du det er gode toppturforhold på Kongstinden fortsatt eller? ser ut til at det blir en romjulstur til Korgen og så har jeg så lyst til å lufte randoneutstyret litt :)

    SvarSlett
  2. Hei!

    Siden jeg var der har det vel både vært mildvær og blåst ganske mye, så hvordan føret er nå aner jeg ikke. Men det er vel bare en måte å finne det ut på....

    SvarSlett
  3. HEi Arve! fint med nytt design og særlig fine rapporter og bilder om Cho Oyo og Acongagua!

    SvarSlett