søndag 26. juni 2011

Endelig paragliding!







Jeg og Mari dro til Nesna for å kikke litt på padlebekledning hos Magne og lur som jeg var tok jeg med vingen min...  Flysuget har nemlig blitt påtagende i det siste siden jeg ikke har fløyet siden jeg var i Spania i oktober!!  Og på Nesna fløy de.  Litt svake forhold var det visst, men avgjørelsen om å ta ei senere ferje fra Nesna og prøve en tur, ble tatt.  På start stod vinden tidvis fint inn og starten gikk som en lek for engangs skyld.  Kanon å være i lufta igjen!  Robert fløy allerede og vi fikk fin termikk.  Kom meg 120 meter over start på det høyeste og fløy i ca 40 minutter.  Mari kjørte bilen ned fra start og var ivrig med å knipse bilder.  Fint å ha annet enn uskarpe bilder av føttene...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar