søndag 18. september 2011

Ny treningstur

Dagens prosjekt var å montere et heisesystem (Thule, bra..) for skiboksen så man kan ta den av og på biltaket alene, og ikke minst slik at den ikke ligger å tar opp plass på garasjegulvet.  Og siden jeg fortsatt har bakvakt tok jeg meg bare en ny tur rundt Granholmen i Razoren (Ræsern).  Like nydelig vær i dag og vannet var om mulig enda mere speilblankt enn i går.

Gikk bedre med bena i dag.  Bare en liten antydning til krampe.

Akkurat en time hjemmefra, rundt Granholmen og tilbake

Da må bare vinteren komme.  Jeg er klar!  Bare å sveive boksen ned på biltaket..

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att forskajaken ser lite dammig ut... Har den inte fått sig någon tur på länge?

    SvarSlett
  2. Auda Jonas! Du har et skarpt øye... Dere må komme nedover så jeg har noen å padle med. Er jo helt håpløst uten padlekompiser. Lenge siden jeg har vært i den fryktinngytende Leirelva!

    SvarSlett