lørdag 27. oktober 2012

Topptursesongpremiere!

Deilig med vinter igjen!

Pluto elsker tydeligvis også snø..

Den er jo så fin å grave i!

Kanon pudder i nederste del av fjellet
Kom hjem fra Spania torsdag 25. okt og ble møtt av snøstorm og begravde biler.  For en lykke!  Lørdagen måtte det selvfølgelig bli årets første topptur.  Som vanlig Kongstind når en er usikker på forholdene.  Var full klaff med bunnløst pudder i skogen.  Pluto må benytte alternativ framdrift og jeg så han bare når han var oppe i luftige svev.  Men tilslutt fant han ut at han måtte stå bakpå skiene mine mens jeg gikk.  Dette var vi selvfølgelig litt uenige om og jeg mistenker at vi blir å krangle om dette i framtida også..  Lenger oppe var det fokksnø og hardt så da ble Pluto fornøyd og jeg misfornøyd.  Men uansett fantastisk å få på seg skiene igjen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar