lørdag 10. oktober 2009

Happy days are here again...




Endelig ble det anledning til årets første topptur. Valget ble selvfølgelig nok en gang Kongstind. Og for en premiere! Fantastiske pudderforhold! Aldri før har det vært så gode forhold på den første turen. Været var litt varierende med vind og snøfokk, men hva gjør vel det? Og en sjelden gang var jeg ikke helt alene om å utnytte den første snøen, Leif var nemlig også giret på å teste skia. Hadde med meg steinskia i bilen, men valgte de nye da jeg så snøforholdene. Mulig jeg touchet stein etpar ganger, men skadene ble minimale. En fin tur, og som vanlig bra treningseffekt så tidlig i sesongen. Måtte det bare vare!!

1 kommentar:

  1. Hei Arve!

    så ble det sesongens første skitur for deg og meg på samme dagen! Vi var i dag på Ullstind og det var 950 hm med fantastiske kjøreforhold!

    Hilsen fra Tromsø!!

    Christoph

    SvarSlett