søndag 13. juni 2010

Padlekurs




Magne holdt padlekurs på Fustvatnet i helga, og jeg og Kristian var med som hjelpeinstruktører. Ni ivrige kursdeltagere fikk nyte godt av det deilige været på lørdag. Da var det bading og redningsteknikker som stod på programmet. I dag var fokus på tur og turplanlegging, samt padleteknikk. Ikke fullt så fint vær i dag og en litt sjenerende vind. Men slik er nå engang været her, så skal en få padlet litt må en ta været som det kommer. Noen kjenninger deltok også, og det var et privilegium å få være med en slik flott gjeng. Ganske praktisk også å bo 300 meter unna kursstedet...

2 kommentarer:

  1. Flott å se at du kommer i gang med padling og turer nå igjen!! Jeg unner meg en liten pause og har noen travle arbeidsdager før jeg kommer i gang igjen!

    SvarSlett
  2. Hei Christoph!

    Joda, blir da tid til noe innimellom. Men det er mye jobb fremover, med helgevakter for å dekke opp ferieavviklingen. Gleder meg til jeg tar ferie siste uka i juli. Da blir det forhåpentligvis tre uker med fantastiske paragliderforhold, flatt hav til padling og noen vindfulle kitedager...

    God sommer!

    SvarSlett